Saturday, April 17, 2010

bulan masalah saya..

friday~
presentation in 10.30 am.. hancus...
dorang buat slide main-main n siap x siap lagi. shit giler.. menggunakan kepakaran dalam bidang mmbuat slide, aku telah menyiapkan slide yang telah tertangguh.. 4 orang dalam satu rumah tp dorang depands kat sorang je yang buat.. x patut betol.. bila aku cakap aku nak buat, dorng cakp x yah.. ermm 2 lah padah bagi yang berlagak.
pm story~
kami bergaduh pasal assgment nye x sampai lagi. susah hati aku.. ari tu da last date tok submition.. last2 aku e-mail yang baru.. hasilnya dye print tp x berapa elok sbb banyak yang da lari..
lepas da gaduh2 aku decide nak g jumpa adik alone. adik request nak bju pbsm. berbekalkan duit yang di beri oleh si dia, aku pergi ke jj dan belilah.. mase 2 dalam keadaan lapa,sedih, penat.
then aku tros jmp adik. naik bus, smpai silap2.. last aku naik teksi. haduh.. tension betol.. 2 lah padahnya beli kita x reti menggunakan kemudahan awam.
sesampainya aku kat sekolah adik..aku tggu dye.. aku jmpa jer ngn dye punya lah sedih giler.. emm x tau knp. aku x penah rasa ssh. n lagi sedih, kami duduk dalam satu negeri tapi x boleh jumpa.. ssh kan.. emm dugaan lah 2.. aku lepak smbil on9, makan, n aku balik naik bus.. sedih mmg lah sedih tp kami kuat semangat.
mlam..
aku smpai uitm dalam pukul 8.. balik dalam keadaan penat.. tetiba malam 2 aku diserang sakit perut yang teramat. ingatkan boleh relex jer.. tapi keadaan menjadi sangat parah. aku x dapat menahan sakit. aku telah di bawa ke ospital seberang jaya.. n aku telah disahkan mendapat urine infection.. thanks 2 lela n exco baiduri( x tau lah sape name kan).
saturday~
kesakitan melanda kembali..
petang 2 aku telah ditugaskan untuk menyiapkan movie jepun.. (dalam kedaan sakit kepala n sakit perut)
last2 siap jugak..
masalh timbul bila aku kebocoran mase nak edit movie 2. emm ape lagi~ aku balik baiduri pnjam kete cepa.. huhuhuh( masalah betul)
aku lalui malam2 yang bosan dengan bihan~( thnks bihan)
2 je lah kot yang aku nak cite.. pe lagi eyh.. emm lain kali lah.. nak buat keja lain lah~ huhuhuhu

No comments:

Post a Comment