Monday, May 24, 2010

25 may 2010..

em da almost 3weeks kat umah.. n baru teringat nak upload blog... sbb apa... sbb ta boleh tdo... pagi nnt kakak konvo. emm teruja.. aku nak konvo lg 1 tahun setengah lagi... bnyak yang aku kne lalui dan harungi... mudah-mudahan jalan itu ada untuk aku..
selama aku kat umah.. aku jadi suri rumah tangga sepenuh masa. just lately ni aku wat part time kat syarikat insurance, micares... da lame ta kerja,, sekali da kerja penat gila.. aku just buat 3 hari jer dalam seminggu.. pendapatan????? rm6 sejam.. ok lah kan.. sape nak bagi duit bnyak begitu.. hehehe....
aku kat rumah selalu menjadi mangsa gaduh ibu.. tension jugak... tp sbb aku respect dye as ibukuh.. jadi setiap ayat dan perkataan yang dilemparkan aku terima dengan hati yang terbuka.. marah dan benci jadi satu... tapi aku buang dan ketepkan semua perasaan tu.. atas dasar dye Bondakuh... emm
sampai sini dulu.. later taip ag nak sleepzzzz...('__')

No comments:

Post a Comment